ח"כים במלכוד: הקואליציה דרוכה לקראת ההצבעה על חוק העמותות

    על פי ההצעה, כל עמותה, שלפחות חצי מתקציבה מגיע מממשלה זרה או גוף מדינתי זר אחר, תחויב להדגיש זאת בפרסומיה
    ישראל פריי No Comments on ח"כים במלכוד: הקואליציה דרוכה לקראת ההצבעה על חוק העמותות
    על פי ההצעה, כל עמותה, שלפחות חצי מתקציבה מגיע מממשלה זרה או גוף מדינתי זר אחר, תחויב להדגיש זאת בפרסומיה
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר תצביע הכנסת על חוק העמותות, שמקדמת שרת המשפטים איילת שקד. על פי ההצעה, כל עמותה, שלפחות חצי מתקציבה מגיע מממשלה זרה או גוף מדינתי זר אחר, תחויב להדגיש זאת בפרסומיה.

    מטרת ההצעה היא להצר את צעדיהם של עמותות השמאל, ולהקטין את מעורבות מדינות אירופה בפעילות בשטחים. ההצעה אינה כוללת דיווח על תורמים פרטיים תושבי חוץ, לטענת השמאל, בגלל שרובם תורמים לעמותות הימין.

    ההצבעה הבוקר תיערך תחת דריכות ולחץ בקואליציה. מאז פינוי הבתים בחברון, הודיעו החכי"ם בצלאל סמוטריץ' אורן חזן ואיוב קרא, כי אינם רואים עצמם מחויבים לקואליציה, וכי לא יצביעו אתה.

    העובדה שהחוק הנוכחי חשוב ביותר לימין, מפיחה תקווה בלב ראשי הקואליציה, כי החכי"ם לא יממשו את איומיהם בהצבעה הנוכחית. גם האפשרות שהישועה תבוא דווקא מספסלי האופוזיציה, בדמות חברי ישראל ביתנו – נלקחת בחשבון.

    אתמול הגיב שר הביטחון להתקפות מימין: "עם חבר הכנסת סמוטריץ' ועוד כמה לצערי גם בתנועה שלי, מהסיעה שלי, אין לי שפה משותפת. אני מקווה שתנועת הליכוד, שהולכת בדרך מנחם בגין ולא בדרך אנשי השוליים הללו, תדע לנקות את העניין מתוכה וללכת בדרך הנכונה ולהתנער מדרכם של המתנגדים לפינוי"



    0 תגובות